Monday, August 10, 2009

Shanghai Ladykillers - Reehearsals - Day 1

Location: 189 Church St, Stephens Hall.

Time: 1pm-6pm (1/2 hour break)

The day started with an introduction of the key people on board of “Shanghai Ladykillers”, with Rachael Swain, Wang Fei (“Lili”), Rachel Kmeto (China Doll 1), Kathyn Puie (China Doll 2), Chiu Hsin-Jin a.k.a Raw (China Doll 3) and Maria Tran (China Doll 4), Gavin Webber (Choreographer) & Andrew Machanious (Production Manager).
Today we worked on a Banquet scene where the Female Assassins were to come in and take out the men at the banquet table leaving Lili & John Wong left to the final fight sequence.

In the lead up to the build up to this scene, the girls would have to perform a provocation dance to entice the men.

My experience: it was a tough call for me. I do not come from a dance background so at lot of the moves were very foreign to me. Barrel rolls, spin turns, floor sweeps were all a challenge. On top of that, from left hand to right hand was no easy feat and learning choreography wasn’t my forte.

I’m so use to the hardcore action and direct hits that fluid movements did not gel too well with me. But I still have it a go, probably looked kinda stupid and I’m sure my true weaknesses unveiling was not the greatest impressions. I need to learn the “vocabulary” as Gavin reminds me.

But after my 5 hour training, I went home and added an extra hour of Body Combat to get me in the mood of training. I felt really energised and ready to rock and roll. I haven’t mastered the moves as yet but am getting my body ready for it. This morning I woke up at 6am, got my head around some of the moves and felt a little bit comfortable. Still haven’t nailed the moves, but at least I got my mentality that its “one shot” so I better give it my all.

Today will be 8 hour training with 2 hours with Alice Wong (Martial Arts trainer) and 6 with Gavin. After that, I’ll go for a session of body combat again and give me the extra training. And will look forward to an early Wednesday to get me head around moves.

Must commit Maria! Fighting spirit all the way.
Địa điểm: 189 Church St, Stephens Hall.

Thời gian: 01:00-06:00 (1 / 2 giờ giải lao)

Ngày bắt đầu với một giới thiệu của những người chủ chốt trên tàu của "Thượng Hải Ladykillers", với Rachael Swain, Vương Phi ( "Lili"), Rachel Kmeto (Trung Quốc Doll 1), Kathyn Puie (Trung Quốc Doll 2), Chiu Hsin-Jin aka Nguyên (Trung Quốc Doll 3) và Maria Trần (Trung Quốc Doll 4), Gavin Webber (Choreographer) & Andrew Machanious (Production Manager).
Hôm nay chúng tôi đã làm việc trên một cảnh tiệc nơi Assassins nữ đã đến và đưa ra những người đàn ông tại bàn tiệc để lại Lili & John Wong trái sang chuỗi chiến đấu cuối cùng.

Trong dẫn đến việc xây dựng lên đến cảnh này, các cô gái sẽ phải thực hiện một điệu nhảy khiêu khích để lôi kéo những người đàn ông.

Kinh nghiệm của tôi: nó là một cuộc gọi cứng rắn đối với tôi. Tôi không đến từ một nền khiêu vũ như vậy tại nhiều di chuyển rất nước ngoài với tôi. Cuộn Barrel, quay quay, quét sàn đã được tất cả một thách thức. Trên hết, từ tay trái để tay phải là không có feat dễ dàng và học biên đạo đã không được forte của tôi.

I'm so sử dụng để hành động gay và số truy cập trực tiếp mà phong trào chất lỏng không gel quá tốt với tôi. Nhưng tôi vẫn còn có một nó đi, có thể nhìn kinda stupid và tôi chắc rằng thật sự tiết lộ những điểm yếu của tôi không phải là lớn nhất hiện diện. Tôi cần phải học những từ vựng "" như Gavin nhắc tôi.

Nhưng sau khi đào tạo 5 giờ của tôi, tôi đi về nhà và thêm một giờ thêm của cơ thể chiến đấu để có được tôi trong tâm trạng của đào tạo. Tôi cảm thấy thực sự viện Địa và sẵn sàng để rock and roll. Tôi đã không nắm bắt những chuyển động như là chưa nhưng đang nhận cơ thể của tôi đã sẵn sàng cho nó. Sáng nay tôi tỉnh dậy lúc 06:00, đã đầu của tôi trên một số các chuyển động và cảm thấy một chút thoải mái. Vẫn còn có không nhổ đinh di chuyển, nhưng ít nhất tôi nhận được tâm lý của tôi rằng "bắn một mình" vì vậy tôi cho nó tốt hơn tất cả của tôi.

Hôm nay sẽ được 8 giờ đào tạo với 2 giờ với Alice Wong (Võ thuật huấn luyện) và 6 với Gavin. Sau đó, tôi sẽ đi cho một phiên họp của cơ thể chống lại một lần nữa và đưa cho tôi đào tạo thêm. Và sẽ hướng đến một thứ tư sớm để có được tôi đầu di chuyển quanh.

Phải cam kết Maria! Tinh thần chiến đấu tất cả các con đường.

位置:189教堂街,史蒂芬霍尔。

时间:下午一时至下午六时(1 / 2小时休息)

这一天开始了对“上海老妇杀手板推出的关键人物”,与雷切史怀恩王飞(“莉莉”),雷切尔Kmeto(中国娃娃1),Kathyn Puie(中国娃娃2),赵心金又名生(中国娃娃3)和玛丽亚陈德良(中国娃娃4),加文韦伯(编导)和安德鲁Machanious(生产经理)。
今天,我们在宴会现场工作,在那里的女刺客是来和带出了宴会离开利利和约翰黄表中的男子离开的最后战斗序列。

在率先到建立的这一幕,她们将不得不执行挑衅舞蹈吸引男人。

我的经验:这是一个艰苦的要求。当然,我不是从舞蹈基础,以便在许多改变很陌生。筒辊,旋转转,地板彩票都是一个挑战。在最重要的是,从左手右手好不容易和学习跳舞,说不是我的专长。

我很使用的铁杆行动,并直接命中的流体运动并不太好凝胶与我。但我仍一搏,也许看起来有点儿愚蠢的,我相信我的揭幕真正的弱点不是最好的印象。我需要学习的“词汇”的加文提醒我。

但是,在我5小时的训练,我回家,并增加了额外的身体小时的战斗中得到训练,我的心情。我感到非常通电,随时准备摇滚乐。我还没有尚未掌握的动 作,但我让我的身体准备好。今天上午,我早上醒来时,得到我周围的一些举动,觉得头有点舒适。还没有钉的动作,但至少我得到我的心态,它的“一杆”,所以 我更好地发挥出自己所有。

今天将有8与2黄雅玲(武术教练),并加文6小时小时的培训。之后,我会选择一个机构会议上再次战斗,给我额外的培训。并且将期待着早日把我日左右移动头部。

必须承诺玛丽亚!战斗精神一路。

1 comment: