Monday, July 27, 2009

Lights! Camera! and Acting....

Being on the set of "My Place" was an awesome experience, however, there are things I still need to develop.


So here's a short list of things I dislike:
· I totally hate messing up my lines, after reading it a number of times, you come across an effect called “The Verbal Transformation Effect”. It’s a trippy thing that happens that you kind of end up adding or omitting aspects of your lines due to over practice.
· Film and Television sets can get real hectic to the point that 4 people managing 4 different departments can come up to you and talk to you about changes 10 secs to “Action!” and your responsibility is to understand and not screw up!
· Feeling hungry or thirsty. Make sure you’ve eaten well before because an empty stomach can definitely affect your abilities to coordinate around other actors and the delivery of your lines.
· Mobile phones going off set…even worse, yours! Hasn’t happened as yet. But I could imagine how unprofessional you may feel it this was to happen.
· Bra snapping off – it has happened, but not on set. Happened during the break and once again, thank god it didn’t occur in front of a crew of 20.

Đang trên bộ "My Place" là một kinh nghiệm awesome, tuy nhiên, có những điều tôi vẫn cần phát triển.


Vì vậy, đây là một danh sách ngắn về những điều tôi không thích:
· Tôi hoàn toàn ghét rối tung lên đường của tôi, sau khi đọc nó một số lần, bạn đi qua một hiệu ứng được gọi là "The Verbal Transformation Effect". Đó là một điều trippy điều đó xảy ra mà bạn loại sẽ chỉ cách thêm hoặc bỏ qua các khía cạnh của đường dây của bạn vì trên thực tế.
· Bộ phim và truyền hình có thể nhận được bất bận rộn đến độ 4 người quản lý 4 phòng ban khác nhau có thể đi vào bạn và nói chuyện với bạn về những thay đổi 10 giây để "Hành động" và! Trách nhiệm của bạn là để hiểu và không screw up!
· Cảm thấy đói hoặc khát. Hãy chắc chắn rằng bạn đã ăn tốt trước khi vì một dạ dày trống rỗng, chắc chắn có thể ảnh hưởng đến khả năng của bạn để phối hợp trên các diễn viên khác và phân phối các ngành, nghề của bạn.
· Điện thoại di động sẽ đặt ra ... thậm chí tệ hơn, bạn! Đã không xảy ra như được nêu ra. Nhưng tôi có thể tưởng tượng như thế nào học trẻ không chuyên bạn có thể cảm thấy nó này đã xảy ra.
· Bra snapping off - nó đã xảy ra, nhưng không phải vào thiết lập. Đã xảy ra trong thời gian nghỉ và một lần nữa, cảm ơn thần nó đã không xảy ra ở phía trước của một phi hành đoàn của 20.


对“我的位置”订定的是一个可怕的经历,不过,我有一些事情还需要发展。


所以这里的事情我不喜欢短名单:
·我十分痛恨搞乱了我的路线,读毕多次,你遇到的效果称为“口头转化效应”。这是一个trippy发生的事情,你最终种类增加或遗漏了你的线路由于过度实践方面。
·电影和电视可以真正紧张到如此地步,4人4种不同的管理部门能够拿出你和谈论的变化,以10秒“采取行动你!”和你的职责是了解并不能搞砸!
·感到饥饿或口渴。确保您吃过之前,因为空腹绝对会影响你的能力,以协调解决的其他行为者和您的线路交付。
·要关闭手机设置...更糟糕的是,你的!并没有发生尚未。但我可以想像你可能觉得不专业,这是它发生。
·文胸折断-事情既然已经发生,但没有设置。休息期间发生,并再次感谢上帝,它没有发生在1 20名船员的前面。

No comments:

Post a Comment